Mail Gönder SMTP
Merhaba, Her kullanıcı kendi mailini tanımlayarak sistemden çıkış yapmaktadır. Ancak çoğu kullanıcı bazen ;
Bad sequence of commands. The server response was: 5.5.4 Error: send AUTH command first. 1646727593-TPDpCfu654-JrKqSTgH Hatası alıp, sistemden mail atamadığı konusunda ticket açmıştır.
İşlem sırasına almakta güçlük mü çekmektedir.
-
Merhaba,
Uygulama üzerinden mail gönderilirken bazı sağlayıcılar 3. taraf uygulamalara özel izin gerektiriyor olabilir. Toplu maillerde bazı sağlayıcılar spam kontrollerine göre hataya düşürüyor olabilirler. Bu konularda servis log ve error log kayıtları daha detaylı hale getirildi. Güncel durumda nasıl hatalar alındığını ve ilgili projenin bilgilerini bizimle paylaşabilir misiniz?
Please sign in to leave a comment.
Comments
5 comments