Alan isimlerini yanlış yazıp sonradan düzelttiğim için bir sürü fazladan saha oluşmuş. Bunları veritabanından nasıl temizleriz ?
Created by Ersin Ay originally at 4/27/2022 6:34:58 PM
Merhaba
Alan isimlerini yanlış yazıp sonradan düzelttiğim için tabloda bir sürü fazladan saha oluşmuş. Ayrıca isim vermeyi unuttuğum için Cb_7,Cb_14 vb isimliler de oluşmuş.
Bunları veritabanından nasıl temizleriz ? Kendim o fazla sahaları SQL tarafından silersem projeye bir zarar verir miyim?
İyi çalışmalar.
Please sign in to leave a comment.
Comments
3 comments