New Tab ile oluşan alanlar
Merhaba,
New Tab ile oluşturduğum 4 formda da boş geçilmemesi gereken alanlar var.
Bir forma veri girişi yapmak istediğimde diğer alanlar boş geçilemez uyarısı alıyorum fakat bahsedilen boş alanlar diğer formlara ait, bununla beraber bir formda kaydettiğim veri diğer formun listesinde de geliyor.
Fakat aslında birbirinden bağımısz 4 form olması gerekiyor. Bu durumu nasıl düzeltebileceğim konusunda yardımınızı rica ediyorum.
İyi çalışmalar.
-
Merhaba,
Tab nesnesinin kullanımı hatalı olmuş,
Aynı formun içerisindeki tab kullanımının amacı formun daha derli toplu data girişini sağlamak içindir, her tab ayrı bir tablo oluşturmaz, ayrı ayrı tablolar için mutlaka ayrı formlar tanımlanmalıdır.
Aynı şekilde her form için ayrı ayrı akış kullanacaksanız, her modulde 1 adet akış tasarlanabildiği için ve modül içerisindeki formlardan sadece 1 tanesi akışı tetikleyip çalıştırabileceği için bu formları ayrı ayrı modüller içerisinde geliştirmelisiniz.
Tek form üzerinden tab ler ile ayrı tablolar ve ayrı akışlar başlatmak isterseniz, tab lere koyacağınız ekranlardaki bilgileri sadece formda olarak ayarlayıp, kendinizin ekleyeceği bir buton yardımı ile bağlantılı form açarak bu alanları oraya taşıyabilir (mapping ile), formun gizli açılıp kapanmasını sağlarsanız, farklı formlar üzerinden farklı tablolara kayıt atma imkanı elde etmiş olursunuz.
Böylece veri girişini farklı tablerden yapsanız bile asıl kayıt girişleri oluşturacağınız 4 form için ayrı ayrı moduller içerisinde olacağından ayrı ayrı akışlarıda tetiklemiş olursunuz.
Tablerin içindeki listeleride yeni oluşturacağınız tablolardaki verileri listeleyecek şekilde yaparsanız ihtiyacınız görülmüş olur.
Yani yapmak istediğiniz şey mümkün sadece farklı bir yoldan ilerlemelisiniz.
Kolay gelsin.
Please sign in to leave a comment.
Comments
2 comments